Wysyłka urządzeń serwisowych na gwarancji

W celu zapewnienia sprawnego przebiegu zwrotu urządzeń serwisowych, prosimy o zwrócenie uwagi na następujące informacje:

  • Zapakuj urządzenie z dostarczonymi akcesoriami w możliwie najbezpieczniejszy sposób.
  • Miej na uwadzę, że nasze lasery są niezwykle wrażliwe na wstrząsy. Niezawodne i odporne na wstrząsy opakowanie może zapobiec utracie gwarancji.
  • Do kartonu dołącz kopie rachunku lub faktury. W przypadku braku rachunku prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem handlowym.
  • Prosimy o staranne wypełnienie formularza serwisowego, który jest dostępny do ściągnięcia na naszej stronie i dołączenie do przesyłki.
  • Skontaktuj się z biurem Laserworld Polska w celu zaaranżowania odbioru przesyłki serwisowej


 Wysyłka urządzeń nie objętych gwarancją serwisową

Oferujemy Państwu możliwość naprawy, wymiany oraz zakupu części serwisowych dla laserów nie objętych gwarancją. Po dokonaniu analizu uszkodzeń i oszacowaniu kosztów, zostanie sporządzona analiza z szacunkową kwotą naprawy. Po uzyskaniu Państwa zgody, przystąpimy do usługi serwisowej.

W przypadku braku otrzymania zgody na płatną naprawę, urządzenie zostanie odesłane. Prosimy wziąźć pod uwagę fakt, że w takim wypadku serwis jest zoboowiązany wystawić rachunek ze zryczałtowaną kwotą za dokonanie analizy naprawy w wysokości od 30 do 60 EUR wraz z kosztami wysyłki za odesłanie urzadzenia.
Prosimy o kontakt mailowy pod adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz zwrotu

Wzór formularza zwrotu do ściągnięcia w formie pliku pdf.:

pdf downloadWzór formularza zwrotu.pdf